Najciekawsze sposoby promocji – taśma z nadrukiem

Taśma pakowa ma przede wszystkim spełniać funkcje praktyczne. Dzięki niej paczki są dobrze zabezpieczone na czas transportu i bez uszkodzeń trafiają do rąk odbiorców. Praktyczny produkt. Wydaje się banalny, prosty, jest przy tym niedrogi. Estetyka, kwestie wizualne, atrakcyjność? Czy w ogóle w przypadku taśm pakowych można mówić o takich cechach? A gdyby tak okazało się, że to jedno z ciekawszych narzędzi promocji, co więcej, bardzo skutecznych?

Funkcje taśmy pakowej

Taśma pakowa mówiąc najprościej, ułatwia pakowanie. Sprawdza się nie tylko w przypadku dużych kartonów, ale wszelkiego rodzaju opakowań, których zamknięcia nie gwarantują pełnego bezpieczeństwa transportu, ani też dokładnego zabezpieczenia zawartości przed dostępem, chociażby zabrudzeń z zewnątrz. Do wyboru są jej różne rodzaje, dzięki czemu można dostosować szerokość, rozmiar, kolor do opakowania.

Kolorowa taśma pakowa daje szansę na oznaczenie konkretnych pakunków, dzięki czemu łatwiej odnaleźć je w późniejszym czasie. Bazująca na kleju o odpowiednich właściwościach, jest w stanie przetrwać praktycznie dowolne warunki atmosferyczne. Dzięki temu można używać jej nawet bezpośrednio na zewnątrz. Wysokiej jakości taśma pakowa nie straci swoich właściwości na mrozie, ale i w wysokiej temperaturze. Nie spowoduje rozklejenia pakunku w trakcie transportu. Dobrze trzymając się materiału, na który została naklejona, uchroni przed dostawaniem się przez wszelkiego rodzaju szczeliny opakowania, zabrudzeń, kurzu, wilgoci, które mogłyby wpłynąć negatywnie zarówno na opakowanie, jak i na jego zawartość. Ta sama taśma pakowa to szansa na zwiększenie zainteresowania, szerokiego grona potencjalnych Klientów. W jaki sposób?

Taśma pakowa z własnym nadrukiem

Wyobraźmy sobie paczkę dostarczaną przez kuriera. Zwykły szary karton, zaklejony równie szarą i zwykłą taśmą pakową. Zwraca na siebie uwagę? Tylko wtedy, gdy niefortunnie został uszkodzony i pojawia się myśl, czy w środku zawartość jest jeszcze w stanie nienaruszonym. Opakowanie pierwsze ląduje w koszu, bo liczy się najważniejsze, czyli zamówiony produkt, niezależnie od jego rodzaju. Taka paczka przechodzi przez wiele rąk, ale tak naprawdę pozostaje niezauważona, metaforycznie niewidzialna. Każdy kto się nią zajmuje – pakuje, przygotowuje, magazynuje, dostarcza, traktuje ją niczym kolejne zadanie do wykonania. Nic więcej. A gdyby tak taśma pakowa zwracała na siebie uwagę, wywoływała określone reakcje, a tym samym firmie przysparzała nowych Klientów?

Jest to możliwe, bo na rynku dostępne są nie tylko zwykłe taśmy pakowe, ale i te nadające się do wykonania i indywidualnego nadruku. Posiadają te same właściwości, co najwyższej jakości taśmy pakowe, będące w stanie przetrwać transport w zmiennych warunkach atmosferycznych. Wykonany nadruk na taśmie jest równie wysoki jakościowo. Nie zmywa się i nie blaknie pod wpływem działania niskich czy wysokich temperatur, a także promieniowania słonecznego. To forma reklamy, która bez problemu przetrwa całą drogę od momentu realizacji zamówienia, aż do jego dostarczenia do rąk własnych odbiorcy.

Forma reklamy, ale jaka, skoro mowa o taśmie pakowej? Sedno tkwi w wykonanym nadruku, może być nim bowiem logo, slogan, hasło reklamowe, jakakolwiek ciekawa treść, która przywodzi na myśl daną branżę, produkt, firmę, ale staje się atrakcyjna dla odbiorcy, wręcz daje mu poczucie, że potrzebuje jej do podjęcia określonej decyzji zakupowej.

Kolorowa taśma z nadrukiem, a do tego opatrzona danymi kontaktowymi, jest od razu zauważana przez wszystkie osoby, które mają do czynienia z danym pakunkiem. Zostaje zapamiętana, pojawia się chęć, by zajrzeć na przykład pod podany adres www i sprawdzić, co oferuje dana firma. Z kolei przechowywanie w magazynie, gdzie paczka czeka na swoją kolej, pozwala łatwiej ją odnaleźć, gdy zachodzi taka potrzeba.

Zainteresowania i zaufanie

Nie bez powodu lubimy ładnie opakowane prezenty. Poniekąd każdy jest wzrokowcem. Zmysłem wzroku odbiera większość bodźców. Pierwsze co robimy, to patrzymy i widzimy. Jeśli ciekawi nas paczka, bo przestaje być tylko szarym kartonem z szarą taśmą, bardziej ufamy firmie, w której zamawialiśmy dany produkt. Wierzymy w profesjonalizm, polecamy dalej, kolejnym razem wracamy do tej samej firmy, by znów skorzystać z oferty. Taśma z nadrukiem stała się jednym z najciekawszych narzędzi promocji, bo mimo niewielkich rozmiarów i małych kosztów, potrafi przynieść mnóstwo korzyści obydwu stronom biorącym udział w transakcji.

Więcej informacji o taśmach z nadrukiem można znaleźć na stronie https://opakowania24.eu/tasmy-z-wlasnym-nadrukiem.html

No votes yet.
Please wait...

Napisz recencję

avatar
  Subscribe  
Powiadom o